06.07.2015

Nowy plan Suzuki na stulecie

W 2020 roku Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. „SUZUKI NEXT 100” to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jubileuszu.

30 czerwca 2015 r. powołano nowy zarząd Suzuki Motor Corporation. Zdecydowano o wprowadzeniu zmian w stylu zarządzania firmą, ustanawiając zespół odpowiedzialny za rozwój marki w ciągu najbliższych 5 lat. „Team Suzuki” ma za zadanie zwiększenie sprzedaży samochodów do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.

Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Rodzina motocykli Suzuki także poszerzy się. Główne działania zespołu Suzuki będą skoncentrowane wokół rozwoju najbardziej charakterystycznych motocykli dla Suzuki, czyli tych o pojemności powyżej 150 cm3 i sportowych.

Suzuki będzie także dążyło do zwiększenia sprzedaży produktów Suzuki Marine na rynku amerykańskim i azjatyckim, jak również zwiększenia świadomości marki, jako produkującej najwyższej klasy zaburtowe silniki czterocylindrowe.

11.08.2020

TRAVEL PACK - gotowe zestawy oryginalnych akcesoriów Suzuki w wyjątkowych cenach

Skorzystaj z oferty zakupu gotowych zestawów oryginalnych akcesoriów Suzuki przygotowanych z myślą o wakacyjnych podróżach - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych z gorącymi letnimi rabatami.

Dowiedz się więcej
22.07.2020

Suzuki Superpuchar Polski

Po raz kolejny Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki organizują wspólnie Suzuki Superpuchar Polski. Koszykarski pojedynek odbędzie się w Arenie Kalisz już 26 sierpnia o godzinie 20:00.

Dowiedz się więcej
17.07.2020

Suzuki pierwszym w historii sponsorem tytularnym 1 Ligi Mężczyzn

Suzuki Motor Poland rozszerza zakres współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki. Japońska marka w sezonie 2020/2021 będzie pierwszym w historii sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn.

Dowiedz się więcej
02.07.2020

Suzuki przedstawia nowy model ACROSS

Suzuki odsłania zupełnie nowy model – ACROSS – muskularny SUV o sportowym charakterze wyposażony w nowoczesny i oszczędny napęd hybrydowy typu Plug-in oraz zaawansowany napęd 4x4 E-Four, zapewniający bezkompromisową wydajność na każdej nawierzchni.

Dowiedz się więcej